Hämta hem ungen

Nu ska vi bege oss mot Svärisarna för att hämta hem min unge igen! Jag har saknat henne galet mycket, men det har också varit såååå skönt att få sitta ner och äta middag med min man utan att höra ett barnskrik. Eller att få ha pysslat utan att ha dåligt samvete för att hon vill sitta i min famn.

Och denna kväll kommer jag vara så mycket bättre mamma, för jag har fått egentid. Tid till pyssel, middag, pepparkaksbakning, varm dusch och musik på hög volym;)

Men nu längtar jag snart ihjäl mig!
See ya'
Kommentarer
Postat av: farmor

nej, nej inte än.......

2009-12-05 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu