Tack

Gud så mycket jag vill skriva ner här nu! hahaha
Blir ju inte så eftersom att jag orkar inte med att käfta med vissa människor längre.... Någon dag kommer det väl komma ut lite åsikter, tankar och känslor om MITT LIV, I MIN BLOGG, OM MIG & MIN FAMILJ =) För jaaa, detta är min blogg och jag skriver inte om någon annan än mig själv och mitt liv. punkt. Finns ingen anledning för någon annan att "ta illa vid sig" eller känna sig "påhoppad".
Jag skriver inte om dig. Utan om mig.



Hur som helst.
Det har hänt lite som gjort att bloggen kommit lite bakom;

* Min mormor är sjuk, men på bättringsvägen. tack tack tack
* Aimee utvecklas så in i bomben = all tid på henne.
* Det finns saker i mitt liv som kommer för tvprogram och bloggar just nu - gå på stan, fika med vänner, långa promenader, kramas med min man, fixa med hemmet, pyssla. Ja allt som får mig att må bättre.
* Det är dags att bry sig om mig själv en stund. Ta mig tiden att rå om mig och min kropp&själ.



Nu när jag känner inspirationen komma tillbaka för att blogga massor igen, ja då kommer det komma bubblandes av inlägg=)
Dock inte så mycket mer ikväll då det är tjejmys med mig och Aimee, då pappaJocke ska på julbord med jobbet ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu