Tomtenatta

Det blir mindre och mindre bloggande nu känner jag... tråkigt men samtidigt skönt eftersom att det tydligen inte är ok att skriva vad man känner, tycker och tänker. Och eftersom att vissa inte kan läsa mina tankar utan att ta det som ett personangrepp och göra värsta grejen av det - ja, då vågar jag knappt skriva något alls.

Men jag ska ändå "redovisa" mina två senaste dagar lite kortfattat;)

Igår var det inte mycket tid hemma, på språng redan runt lunch för en rask promenad och matshopping innan babycafé. Fort hem efter det för att få i mig och Aimee lite mat innan vi skulle ner på stan för att fika med mina fantastiska tjejer! TACK för att man kan få "spy ut lite galla" =) Love you girls.

Och idag har vi varit hos min mormor för lunch och sen promenad. Väl hemma var det dags för middagsförberedelser innan Älskling kom hem. Mysmiddag med alokoholfritt vin och sen ner på stan. Och nu är vi nyss hemkomna!
Vi fick nämligen infallet att gå ner på Tomtenatta i Galleria Leo här i Linkan. Niklas Wahlgren och Charlotte Perelli upprträdde samt KALASPRISER i alla butiker. Så hem kom jag med en ny vinterjacka(har ju gått och blivit för fet för min gamla) och Älsklingen fick en mössa(han fryser på vissa ställen där uppe så att säga).


* Jag går ut på dagliga promenader 1-2timmar varje dag eftersom att jag inte gått ner sen graviditeten och har ett BMI på 31 = TJOCK! (Fetto är mitt nya smeknamn här hemma) Men jag förtjänar ändå en ny vinterjacka och att få fika då och då.
* Jag har underbara vänner som verkligen vet vad de ska säga för att få mig att le. Och en dotter som bara blir finare och finare för varje dag som går.
* Jag och Älsklingen tar en dag i taget och jobbar oss till en normal relation och tar första steget på lördag då vi ska ha några barnfria timmar för att göra.... Ingenting;)


Sammanfattningsvis:

Kommentarer
Postat av: Malin

Stressa inte med vikten...tog mig ett år att komma tillbaka till min vanliga vikt efter graviditeten. Jag gick ju upp 25 kilo under graviditeten. =) Tycker att du ser fin ut. =)

2009-12-04 @ 11:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu