Banan och Vatten

Här sitter jag med min vattenflaska och två bananer. Dagens mellanmål, som vanligt egentligen, efter vår promenad. Dock var denna dags promenad lite väl kämpig då och då! Stormbyarna är sjukt starka och de liksom tar tag i en när man går så helt plötsligt känns det som om man ska fara ut i vägen! haha
Men vi har kommit hem och lillskiten sover sött i vagnen.

Sen är det kaffe och mys som gäller.
Ska ladda upp inför kvällen, när min svärmor som är gräsänka ett tag ska komma och ta hand om Aimee en stund under kvällen. För här hemma ska det storstädas! (och så ska jag få lägga ut min nya gröna matta under köksbordet ;) SWEET! Karln har börjat gå med på det mesta.... Tror han börjar lita på min känsla av inredning till vårt hem.


För övrigt så såg jag ut så här i lördags på kalaset. Och den tunikan ska ju även användas på mitt kalas. (dålig bild, I know)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu