Happy Birthday to me!

Jisses vilken dag! Tack till alla fina som varit med och gjort den underbart härlig. Och tack till mina älskade tjejer som var här igår.
Och TACK till alla för alla fina presenter... känner mig ganska bortskämd nu kan jag lova! =)

Nu ska vi snart äta lite kebab och sen är det bara slappa som gäller till Körslaget. Tänk om alla lördagar kunde vara så här bra.... hahahaa

Hoppas ni alla får en kalaslördag också.


En påse godis att äta när jag läser min nya bok.
En HelloKitty neccesär och presentkort på
Make Up Store.
Muffinsformar, sockerkakeform och slickepott
i det underbara materialet silicon!
HelloKittyarmband, gjord av Älsklings systerdotter lilla Maya.
Rosor.
Presentkort
på: Tårtverkstan, Nettans Hud&skönhetssalong, IKANOhuset, GinaTricot och Lagerhaus

Kommentarer
Postat av: svärmor

Tack själv för gott fika=) Ha en skön kväll. Kramis

2009-11-07 @ 18:30:21
Postat av: Sara Bodling

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en bra dag å att allt är bra med lilla tjejen! Kram Sara

2009-11-09 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu