Rensning

Idag har vi varit ute hos Aimees mormor & morfar hela dagen lång för att rensa bland, vad jag trodde var, lite gamla leksaker och kramdjur. Alltså sånt som jag och mina syskon lekt med när vi var små. Dock trodde jag väl inte att min mamma skulle ha SPARAT PÅ PRECIS ALLT!!!

Det var som att slungas tillbaka till en gammal värld. Minnen och flashbacks utan desslike. Som att komma in i 80-talet igen... Jag höll på att svimma och sa till min stackars mamma att hon måste lära sig slänga vissa saker. OCH att jag inte hade ork att gå igenom allt.

Jag fick iaf med mig lite pixieböcker och mycket kritor, färgpennor och tush hem. Och ett par kramdjur. Det fick räcka. Fotar lite imorgon och lägger upp.
Nu ska vi se på film och mysa i soffan. Imorgon är det adventsfika och julklappslottdragning hemma hos svärisarna. Undrar vem jag ska få vara Secret Santa åt iår? =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Saker från vårt -årtionde är de bästa sakerna ;) Ta vara på dom!! :)

Hoppas allt är bra med er!! kramar

2009-11-28 @ 21:37:40
URL: http://minigustafsson.blogg.se/
Postat av: Lotta

tack för påminnelsen om att dra upp på morsan&farsans vind!

jag har ju ett ton Pixieböcker där, bäst! :D



undrar om min grabb kommer att gilla "Hugos nya stövlar" lika mycket som jag gjorde hahaha..

2009-11-29 @ 07:58:44
URL: http://familjenbroome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu