Tänk så livet förändras för varje dag

Jag kan ärligt säga att det finns få saker jag är riktigt stolt över i mitt liv. Men Aimee, hon är den jag är mest stolt över! Jag kan inte tänka mig ett liv utan henne. Eller utan in karl. Joakim. Mannen med stort M. Han med stort H.


Tänk så livet förändras för varje dag som går. Så mycket man lär sig om sig själv, sin omgivning och familj. Jag är en lyckligt lottad kvinna med en så fantastisk man och liten skitunge att jag får tårar i ögonen varje gång jag tänker på dom. Kärleken till dom övervinner allt.

Och så mycket kan jag säga. Att vore det inte för dom, vore jag inte levande. ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Okej vad är de för böcker? Jag har kollat men aldrig hittat någon bra. Och de recepten man får på posten om barnmat är just från 8 månader.

2009-11-18 @ 22:47:41
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Johanna E

Så fin bild och fint skrivet!



Helt sat det du skriver! Håller med om känslan att vara så stolt över något/någon! Att ha en fantastisk person vid sin sida som man delar allt "det där" med! ;)

2009-11-18 @ 23:50:51
Postat av: anette

jättefint foto på hela familjen, borde ni förstora och hänga upp på väggen.

kram

2009-11-19 @ 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu