Blandat

Nu är jag som MixMegapol. En blandning av gammalt och nytt;) När man talar om känslor alltså. Det blir många vändor upp och ner om dagarna, men mest upp - Och det är ju bra.

Denna dag är så trist och grå att jag ser ännu mer fram emot att träffa TantAnna sen för lite shopping och promenad. Nu är det kaffe som gäller dock. Och myyyyys med min fina dotter som börjat plocka upp saker och slå med dom i luften, snurra runt på magen, sträcker upp dom fina små armarna mot mig när hon vill komma upp och använder numer stl68.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu