Brev till Aimee

Jag har sedan jag var gravid med gullungen, skrivit brev till henne. Och jag kan inget annat än att "rekomendera" det till andra. Dels är det ett bra sätt att få ut sina känslor på och dels så kommer det nog vara kul för henne senare i livet.

Det är tänkt att jag sedan ska printa ut dessa och sätta in i en finare bok för Aimee. Som ett minne från hennes början i livet, ett minne hon själv inte kommer minnas. Och för mig som kanske inte heller kommer komma ihåg allt så bra ;)

Nu sussar hon i sängen och jag ska skriva ett par rader denna kväll också, för idag har det varit en bra dag med mycket fina vakentimmar och härliga skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu