Det är svårt

Det är svårt att se sig själv lyckligt lottad om man inte tänker efter på vad man har.
Det är svårt att veta när man mår bra om man aldrig mår dåligt.
Det är svårt att genuint skratta om man inte tillåter sig själv att gråta då och då.


Jag vet med all säkerhet att jag är lycklig, har en underbar familj och lever ett gott liv. Det vet jag för jag har mina dåliga stunder med gråt och skrik, när pengarna inte räcker till den där klänningen eller när jag ser andra som har det sämre.


Kan du, så som jag, glädjas åt dig själv och ditt liv?
Kommentarer
Postat av: Hella

Visst är det precis som du säger, Jag är så nöjd med mitt liv, visst som sagt kan man ha gråt stunder och vara less på när pengarna inte finns eller när man e oense om något men det är då man inser hur bra man har det!

2009-10-29 @ 14:00:48
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Malin

Självklart:) visst de är mycke upp och nergångar, vissa gånger är man mer ledsen än glad. Men känner mig riktigt lyckligt lottad som har mina tjejer. Grymt glad att vi har tak överhuvudet och mat på bordet:)

2009-10-29 @ 14:28:06
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu