Finnar

Fy fan jag tror jag vill lägga mig under en sten i skogen nu. Och inte komma fram förns fram till våren igen. Pallar inte ens av tanken att visa mig offentligt! blääääääääää

Jag har så jävla mycket finnar nu, så skulle jag gå ut utan min dotter skulle fan folk tro jag var i puberteten;) Inga småplitor heller. STORA MONSTER SOM ÄTER UPP MITT FEJS OCH BRÖSTKORG!!

Förlåt för för mycket info, men ska iaf inte lägga upp bilder på skiten! haha Och nu har jag fått klaga av mig lite. skönt. tackochhej för nu.....
Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

sv: vi bor på ödegårdsgatan. jo det finns ju ett par stycken men bara ett kommunalt o det är ju typ fullt året runt. så vi har ett privat faktiskt. hon går på personalkooperativet trähästen hemvist 2. vilket ligger precis brevid nya munken. dom har hyrt lokalerna där. men dom har ju samma regler o så som ett kommunalt så det är inget lustigt. Men jag tycker att det är bra personalen är trevlig o thea trivs helt utmärkt. dom har bra gård att leka på med :) jo det är nog dags med kötider o allt :) o man kan ju alltid kolla runt.

2009-10-13 @ 14:57:08
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu