Flugornas herre

Minns ni den filmen?? Ett gäng ungar blir fast själva på en öde ö och mobbning dras till extrema gränser... Jag tror att jag såg den när jag var runt 12år = för ung. Minns att jag tyckte den var läskig, men vill se den igen nu när man blivit äldre och förstår lite mer.

Här hemma hos oss har vi fått en liten flugattack! Daisy är glad för då har hon något att göra om dagarna. Jag däremot.... Jag hatar det! Äckligt som fan och så är dom stora!!
Hoppas dom dör ut snart, nu när kylan kommer alltså.



Snart är det dags att gå ut på promenad med grinig unge så att Älskling ska kunna plugga på hårt inför juridiktentan på tis.
Egentligen är jag sugen på att gå ner på stan eller åka ut till IKEA och shoppa loss som aldrig förr, men det får vi vänta med tills vi blivit miljonärer tror jag ;)

Hoppas ni alla får en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu