Fredagsmys


Dagen har rullat på bra med tanke på skitnatten igen. Denna natt fick jag spendera på soffan efter ett katastrofalt psykbryt som jag ännu inte har bett om ursäkt för... *skäms*
Men jag orkade liksom inte ha en natt till med extremtutt av bebis. Hon tar bröstet, snuttar lite, släpper och börjar då sparkas och gny. Till saken hör ju dessutom att jag har dessa j*vla siliconnappar över vårtan och den sitter ju inte direkt kvar som den ska efter varje gång som hon släpper.... Blir inte mycket sova då.

Men nu så! Nu har jag klagat av mig lite och ser mycket fram emot de härliga Tortillawraps som Älskling lagat åt mig. Och dessutom så får vi som vanligt några Idolmysgäster senare
Kommentarer
Postat av: cissi

Man måste få klaga av sig lite i bland... det brukar kännas bättre efteråt=)!

Ha en trevlig fredag!

2009-10-23 @ 20:19:13
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu