Nytt i hemmet

Idag tog jag med mig Grisen på promenad eftersom att Babycafé var stängt. Tydligen är det höstlov nu... ingenting som man har koll på när skola är ett minne blott;)
Blev väldigt sugen på att "bara gå in och kolla" på Blomstertorget.... hoppsan hejsan! Det blev lite smått & gott i vagnen som sen fick komma med oss hem.
Jag är väl inte någon med speciellt gröna fingrar, har målartalang eller är riktigt bra på något. MEN jag bara älskar att pyssla och fixa. Så ikväll har jag fått plantera och fixa!


"Innan och Efter"
 

Detaljer
 

På sina platser i matsalen, sovrummet och på köksbordet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så fint du gjort med blommorna, fick jag lite ider oxå ju:O) jag älskar oxå att pyssla och dona!

2009-10-29 @ 10:02:00
URL: http://cillaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad fint det blev.. :)

2009-10-29 @ 10:33:40
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu