Omplantering

Nu har jag planterat om tre av våra växter här hemma! =) Hade nog fortsatt om jag hade haft fler stora krukor och blomjord... Men det får bli en annan dag. Skönt att få några avklarade iaf! Behöver verkligen bättre luft här hemma + att vissa av våra sköna gröna växter ser hängiga och ledsna ut.


Annars har denna dag bjudit på en snabbvisit av FarbrorGlenn som kom med doppresent. Den röda Barnkammarboken! Fick dubletter av den Silvriga Barnkammarboken igår, så fick välja en ny =) SWEET!


  




Nu ska vi mumsa på lite av "resterna" från igår i form av cupcakes och tårta! MOAHAHAHHAAA Om det finns någon som är sugen är det bara att höra av sig. Vi är hemma hela kvällen och det finns så det räcker till fler =)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Jag skulle nog gärna vilja komma...men jag ska ju upp såå himla tidigt så det är ju snart dags för sängen. Du når mig på mobilen under hela dagen i morgon om du kommer på nå´t du/ni behöver. kramis

2009-10-05 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu