Snabbt inlägg

Gud så bra dag det har varit hittills!! Var bara tvungen att få det ur mig=)
En snabbvisit ner på stan, syndade och tog bussen både dit och hem, Var bara tvungen att kolla in nyöppnade Lagerhouse...  Och ja, GÅ DIT!!
HUR MYCKET KUL SOM HELST finns det att köpa och jag passade på nu när de har 20% på ALLT i butiken under helgen.  Fick komma hem med presentpapper, nytt duschdraperi, en surprise till Älskling och två kuddfodral.

Jag har sedan jag sen kom hem styrt här hemma. Det har gjorts om i badrum, blommor & lampor har flyttats runt och jag börjar få lite ordning OCH STÄDAT här hemma. Fick mig en liten spurt nu när jag kommit på att det kan finnas den ena och andra som vill komma upp och kolla i vårt hem på söndag.

Hur som helst. I like it. I love my life.
Snart kommer tjejerna för att hjälpa mig med Aimee när jag ska baka och sen blir det fredagsmys med mat och Idol. ♥
Nu lyssnas det på E.M.D Alone på Spotify och jag måste bara säga att jag tycker nog om den... trots pojkbandsvarningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu