Som i en dröm


Idolkvällen spenderades med en trött Aimee, min Älskling och hans bror Robin. Kaffe och mina goda chokladbollar fick slinka ner i magen till det också. Precis som det ska vara en fredag.

Imorgon ska vi bada bebis och inte göra något mer ansträngt än en promenad bort till Willys för att handla.
Men nu ska vi bums isäng eftersom att Älskling ska upp tidigt och fara bort till Norpan för att skriva tenta. LYCKA TILL!!! You Can Do It!!




Ursäkta för dålig bild, men det är svårt att fota utan blixt i ett mörkt sovrum;)
Så här ser hon ut iaf, Grisen, när hon sover....

Kommentarer
Postat av: ellen

Svar: Jag är inte heller för päls. Tycker det är sjukt hemskt vad dom utsätter djuren för. :(

Skulle köpa en oäkta tänkte jag, syntet"päls" :)

Haha, varför gör vi narr av ryssarna? Vi gör dom ju coola isf, för mössorna är ju coola annars skulle ingen haft dom. :D:D

2009-10-17 @ 10:36:47
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/
Postat av: farmor/svärmor

gosigast!!

tack för herman=)

2009-10-17 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu