Som ny igen

När Älskling nattar Grisen och tittar på tv så passar jag på att ta mig en 45minutare i badrummet! SWEET
Det har peelats, filats, skrubbats, rakats, plockats utavfan! Och det är med en känsla av nytt jag går ut och ler av belåtenhet kan jag lova. TACK ÄLSKLING DET BEHÖVDES!


Nu ska vi ta oss ett par kvällsmackor och sen är det sängen som väntar på oss. Morgondagen ska bjuda på bankärenden, jeansshopping, bebisbad och plugg för karln. Sen på kvällen ska vi mysa och kolla på Criminal Minds som vanligt.

GodNatt och SovGott mina nära&kära.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu