Söndag

Idag har jag varit ute på en lång, härlig och solig höstpromenad och nu känns det gött i benen kan jag lova! *STOLT* Trodde inte jag skulle orka eller klara av den längre sträckan runt ån, men det gjorde jag.

Nu sitter jag här med fint höstigt lila nagellack som ska torka till innan det är dags för sängen. Är sjukt nöjd med denna dag som bjudit på promenad, god mat, storhandling, fika med svärisarna, tvättstugan, kattkloklippning och massor med familjemys.

Känner mig bra nu. Som om livet börjar hitta tillbaks till mig och styrkan inom mig börjar ta form. Och jag känner mig inte4 bara lyckligt lottad över att ha funnit mannen i mitt liv, utan att vi tillsammans kompletterar varandra så bra. Utan min älskade Joakim vore jag inte mig själv och jag skulle inte ha världens finaste lilla tjej! ♥

Veckan som kommer bjuder bland annat på:
Möte på jobbet
Babycafé
Fika med TantAnna
Fika med TantLundis
Idolmys
Bakning
Kommentarer
Postat av: farmor/svärmor

tack för en mysig fika och ha en skön vecka =) vi ses, kramis

2009-10-19 @ 08:37:01
Postat av: Caroline

Bara en fråga som jag funderat på... Du kallar dina vänner för "tant" hela tiden, är det ett roligt smeknamn som ni haft innan eller kallar du dem bara efter för vad de är för Aimee??

2009-10-19 @ 09:20:53
URL: http://shitkvinna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu