Tre månader senare....

Så här kan det så ut när man för tre månader sen var höggravid. Har gått ner ca 10kg än så länge, men gör inget extra för att gå ner resterande 16kg då jag just nu är dels lat, men även ammar och inte vill riskera att mjölken "tar slut" om jag bantar och tränar för mycket.... Men jag har gett mig ett år att komma "back in shape" så att säga.

Hur som helst, det efterlystes efterbilder så....
VARSÅGODA! JAG BJUDER PÅ MIG SJÄLV!

  
  

  

  
(bilderna skulle varit klickbara, men blev visst inte så... sorry )

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Går inte alls att klicka på dom.. :-( Usch jag har inte börjat tänka på vikten än.. men med dottern gick jag ner allt och lite till på 3 månader.. sen gick jag upp igen.. gaaah..

2009-10-04 @ 09:31:24
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Emma

Det går inte att klicka på dom :(

2009-10-04 @ 12:39:19
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu