varm andedräkt ut i kall höstluft

Efter att FarbrorGlenn kommit över på en mysig fika bestämde vi oss för att ta ut skikungen ut i friska(kalla) luften. Tog inte lång stund innan hon somnade fint i sin pappas famn så vi kunde lägga ner henne i vagnen(nej, vår konstiga dotter kan inte somna själv i sin vagn) .....
Gick nog i mer än en timma! Guuud så skönt!

Sen kom Linda och Jessica för lite Idolmys och nu efter att Karolina har åkt ut sitter jag här. Som vanligt. Tror min karl börjar bli måttligt road över min otrohet med hans dator ;)
Men har iaf blivit mycket mindre tid här än innan!

Imorgon väntar middag med min mormo&morfar på stan och sen fotboll på kvällen. Sverige möter Danmark på bortaplan... En vinst är ett måste annars kan vi praktiskt taget kyssa ett VM goodbye, så jag tror att vi kommer få kyssa VM goodbye! Har inte en chans mot danskarna. Kanske om det blir som senast då en aspackad jävla dansk sprang in på plan så de fick avbryta matchen och ge vinst åt oss. haha

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh.. Jag har helt glömt bort hur de känns när de sover på dagen:)

2009-10-10 @ 05:18:40
URL: http://mulllis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu