Vin

Ikväll har jag druckit vin. GOTT!!!
Alkoholfritt naturligtvis. haha Men minst lika gott det med. Fattar inte varför jag inte har det hemma oftare med tanke på hur löjligt förtjust jag är i just vitt vin... Får ta och köpa några flaskor att ta fram till fredagsmys eller romantisk middag med karln.

Annars stod det lite ost&kes, chips och jordnötter på bordet. = Ganska full i magen nu när kvällen lider mot sitt slut. Tjejerna och Farbror Robin har gått hem. Älskling söver Aimee. Och jag... Ja jag sitter här vid min älskare och försöker hålla mig vaken en liten stund till. Ska dock lägga mig och sova direkt när lilltösen somnat och ligger i sin säng. Hoppas på en lite bättre natt inatt.




Snart 4månader. Tänk så fort tiden går....

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Sötast! Gott med vin, det ska du unna dig! Här sitter jag med ett glas (alkohol) rödvin, mums;)

Kram

2009-10-24 @ 20:23:18
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu