En ängel

Det är som om jag dött och hamnat i himlen ibland. Som om jag fått vakna upp och se en ängel mitt framför mina ögon. En leendes ängel med tindrande ögon och en änglasång som kommer från den finaste munnen man kunnat skåda.

Sen så finns det ju också de dagar då det känns som om jag inte ens är i närheten av att ha en ängel i mitt liv. Bara en liten djävul som inte vill att någon ska ha det bra här i livet. Ett skrik som min lilla har är inte från denna värld....
Jag vet att det är hennes sätt att kommunicera och att hon inte mår dåligt. Just därför tror jag att det bor en liten djävul i hennes änglaliknande utseende =) Hon är väl medveten om vad hon gör tror jag! haha


Aimee Elvira Maria.
Du är mitt barn från himlen. Min ängel jag älskar allra mest.
Tack för att kom till oss.
Tack för att du skänker oss kärlek och glädje i våra liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu