En dag ute i solen!

Vi tog sovmorgon idag igen... förvånad? ;) Gick väl upp vid tio och då var det frukost på schemat. Fort! Annars blir vi båda två griniga, jag och lilltösen.
Sen har jag fotat lite barnkläder jag ska sälja på tradera, bäddat sängen, lagat barnmat, vattnat blommor och småplockat.
Om en timma ska vi möta upp Malou och hennes lilla Stella för en promenad i solen och bus i trädgårdsföreningens lekpark! Tror det kan bli riktigt kul.

Sen i eftermiddag ska vi mysa med tantJessica. Och ikväll har jag och Älskling massor av planering att göra! Fullspäckat med andra ord.

Hoppas ni får en härlig vårdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu