Fortfarande vaken....

...fråga mig inte varför. Det bara blev så. Är dock dödstrött och ska försöka sova snart. hahaa ;)

Dagen har försvunnit fort förbi med Pippi Långstrump på tv under förmiddagen/lunchen. Sen gick karln ut på långpromenad(läs; fika hos sin mor) med grisen så skulle jag "städa upp lite" hemma.
Jag fick MonicaalaVänner-rycket och skrurade hela badrummet från golv till tak, diskade och torkade kök, vattnade blommor och torkade fönsterbläck, damsög och moppade, torkade bort skit från hallväggarna(pga vagn och skor), dammade hyllor, torkade bord och stolar, rollade soffor, bäddade säng, vädrade med frisk och fräsch vårluft.....

Sen var jag som en död fisk som inte orkade lyfta ett finger till + att "Den där roliga veckan" gjorde månadens entré och vi fick ställa in kvällsmyset med vännerna Jessica&Petter. =( 7
Det blev dock lite bättre senare så jag orkade baka cupcakes till påskmiddagarna som komma skall. Men sen fick soffan bli väl uppvärmd av hela familjen. Och nu har vi sett på Changeling - blande de mest gripande filmer jag sett på länge! 

Puss & God natt mina vänner, familj och läsare ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu