GRATTIS JOAKIM 27ÅR!!!

Idag är det ingen vanlig dag.
Idag är det någons födelsedag.
Idag är det 27år sedan min älskade fina Joakim föddes. Det tackar jag hans föräldrar för! Och Tack för att ni gjort det bästa jobbet man kan tänka sig i uppfostran. Han är en fantastisk människa.

För ett år sen väntade vi vårt fina kärleksbarn tillsammans.
För två år sen hade jag arrangerat en överraskningsfest för dig.
För tre år sen hade vi inte ens träffats.....

Tänk vad fort tiden gått, vad mycket som hänt. Men jag vet att vi har massor av mer saker kvar att utforska i framtiden. Du och Jag älskade Joakim. Du, jag och våra fina bebisar Aimee & Daisy.





Första mötet sommaren 2007, kärlek vid första ögonkastet.


Sen kom sommaren 2008 och vi bestämde oss för att försöka bli gravida.


Valborg 2009 var magen stor och rund.
 

Sommaren 2009 kom världens bästa lilla tjej ut.



Nyårsafton 2009 -Detta är äkta kärlek!


Vår 2010. Far och Dotter.

Du är det finaste jag har, näst efter det finaste du givit mig. Aimee, vår dotter.
Älskar dig mer än du någonsin kan ana! Och det kommer jag göra tills dagen då jag dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu