Hårmodell

Fick idag erbjudande/tips om att vara hårmodell.
Jag är inte den som är den! Tackade självklart ja!!
Weiiii Ser verkligen fram emot en rejäl uppfräschning av hår i både färg och form. Hår växer ut, så om jag har inget emot att ha det kort ett tag. Inte om det är snyggt klippt. Och speciellt inte om det är gratis! haha


"Gratis är gott"


Och som pricken över i:et ska man sen fotas. tihii Och då har jag ca två veckor på mig att slanka ner till en size0. Har ni några tips? (OBS - skämt!!)
De får ta mig som jag är.


Nu ska jag vika tvätt och fortsätta kolla på hockeyn. Älskling diskar, Daisy busar och Aimee sover som den lille gris hon är.


Kommentarer
Postat av: Bella

Precis, gratis är gott! Men ganska vågat ändå =)

2010-04-08 @ 12:11:02
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu