Ont i magen

Inatt fick min älskling någon typ av kräkattack och vi vet fortfarande inte om det är magsjuka eller matförgiftning... ska ju åka ut till mina föräldrar idag! Nu vilar han med vår dotter och katt i soffan. Får se hur han mår om ett tag, annars får vi skjuta upp det.

Själv har jag den där veckan och mår väl inte tipptopp heller. Ska väl inte klaga egentligen. Mår super annars ju! =) Tror på denna nystart och att våren är på väg.

Nu ska jag dricka lunch!
Hoppas ni får en härlig söndag!



sötnosen efter ett bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu