Vilken underbar dag vi haft!

Det har verkligen varit en såndär löjligt bra dag!
Det blev en härlig, men lite kämpig, promenad innan buset i lekparken. Välbehövligt och bra för min kropp! Tror jag hittat en ny favoritrunda ;) Den ska gås flera gånger nu när vi blivit friska. Men det känns verkligen i hela kroppen att jag varit riktigt sjuk och inte rört på mig....

Hur som helst. Så här kul hade Aimee och Stella idag.

 
Det var inte lika lätt att sitta på gunghästen som att sitta i vanliga gungan...

 
Så himla söta dom här ungarna är tillsammans! Pussades gjorde dom också. Vore ju underbart fint om de blev ett par i framtiden! Varit kära hela sina liv =)


Kolla krypspåren efter Aimee som precis gjort en vändning ;)





Och efter allt bus blev det lite shopping, två tröjor från H&M för 20:-! Ett riktigt bra kap tycker jag. Sen mötte vi upp Jessica för ytterligare en promenad innan vi bakade pizza och myste hemma hos oss.

Nu ska vi se på This Is It med Michael Jackson. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu