Äldredagen 2/9 i Linköpings Folkets Park

Jag blev ju tidigare i somras tillfrågad att stå som utsällare på Äldredagen i Folkets Park i Linköping. Nu är det ju snart dags! Nervositeten är här och jag spänner mig mer och mer för varje dag som kommer&går känns det som. Även om det mesta är planerat, köpt, hyrt och fixat så är det ju massor kvar att göra! Men jag tror på denna dag. Jag tror på min förmåga att klara av att hantera, inte bara förberedelserna utan även, dagen galant!

Och förhoppningsvis kommer detta kunna vara en språngbräda inför framtiden. Jag håller ju mina tummar för att detta kan resultera i lite fler beställningar och att man kan skapa kontakter. :)

Vill du veta mer? LÄS HÄR


 

Kommentarer
Postat av: svärmor

Klart att du klarar det galant och du...jag kommer och kollar dig =D

2010-08-16 @ 17:28:51
Postat av: Ulrika

Det kommer att bli succé :) Maxis ska på återbesök på sjukhuset den dagen, efter det kommer vi och hälsar på dig:)

2010-08-16 @ 22:19:36
Postat av: Rebecka

Gillar om det du skrev! Kul att se lite nyttiga grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-09-23 @ 17:04:22
URL: http://royalorchidholidays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu