En härlig slappardag

Idag har jag och Grisen varit i nya lyan, Aimee godkände tyvärr inte sitt rum - men det rum som mamma&pappa ska ha som sovrum var det roligt i! :S Jag känner lite obehag i att hon väligt motvilligt gick in en snabbis och sen fort ut igen, från det rum som hon ska bo i. Tror väl lite på att barn och djur har ett sånt där extra sinne som gör att de känner av dålig energi.... TÄNK OM det är något dåligt i det rummet?? Får se sen när hennes möbler och leksaker är på plats.


Annars är jag säker på att vi kommer trivas där. Först ska det dock målas vitt i hallen först och främst. Var tråkigare tapeter där än jag kom ihåg. Har denna vecka på mig. Är ju "ledig" två veckor nu innan jag börjar på nya jobbet.
Sen när jag startat där kommer jag vara ledig varje fredag och lördag på schemat = mammasottermys varje fredag! Tjohoho Känns gött att kunna veta redan nu att jag kan göra saker om fredagar. :)

Kommentarer
Postat av: Catarina

Fasen alltså. Att du fått jobb menar jag.

Jag börjar ana att vi ganska snart måste hitta fler kandidater i Linköping.

Nu när jag fått lite extra ansvar så förstår jag verkligen vikten av att hitta bra personal.

Jag kom att tänka på dig ganska direkt. Du är ju vettig =) Och seriös..och duktig...och driftig.



Men naturligtvis är jag glad för att du hittat ett jobb. =)



Har du några idéer om annat bra folk så hojta till.

Även om det inte är aktuellt precis just nu så känns det skönt att kolla rnt lite redan nu.

2010-08-22 @ 22:17:45
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu