Fåglarna...

...heter en gammal svartvit skräckfilm. Kunde nästan tro att min man och vår dotter skulle få vara med om något liknande när de gick ut på promenad härromdagen.
Denna video visade dom efteråt! Jag är glad att det inte var jag. Hade vänt om och gått hem ;)







Senare på eftermiddagen när jag står och bakar kommer min fina dotter in i köket med nappen i handen.
"Hej mamma." säger hon! Jag blir helt i extas och säger "Hej Aimee!!!" Då tittar hon upp och säger det igen "Hej mamma" och ler jättestort. När jag böjer mig ner för att krama om henne, sträcker hon ut handen och ger mig nappen. Sen går hon därifrån mycket nöjd. ♥

(Filmen utspelar självklart inte detta, men filmades senare för att ha "bevis" för hennes "hejmamma!")

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad mysigt! Vad jag längtar till den dag då Skorpan säger något! Om du hade haft tid/lust går dom grejorna ni rensade för flytten att sälja på bakluckeloppis vid Folkets park. Vi stod förra året med förrådsrens, gamla krukor muggar osv...det slutade med 2000:- ner i fickan, för skit vi inte ville ha. Det kostar en hundring att stå där och det är nästan varje onsdag under sommaren.

kram

2010-08-10 @ 23:16:22
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Angelica

Anna

BRA TIPS!! Får se om det blir nåt mer skit att göra sig av med efter resten av rensningen :)

2010-08-10 @ 23:56:31
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: amanda

anki! inte frisk ännu men som sagt, hellre nu! ringer snart ang cupisar! puss

2010-08-11 @ 11:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu