Gonne!

Ett nytt ord Aimee lärt sig. Gonne!
Synd bara att jag själv inte har en aning om vad hon menar, eftersom att hon säger det och pekar på princip allt... aja, får klura lite mer helt enkelt.

Annars kan hon numer även säga Kotte och Gunga! Ja, det går framåt. Så fort ibland att jag undrar vad som hände med den där lilla klumpen som bara låg där på golvet och inte gjorde så mycket, eller den där ungen som skrek sönder sin mammas öron under en period... Ja, den ungen har blivit större än då och växer fortfarande! Underbart säger jag!



Längtar INTE tillbaka till bebis-, spädbarns- eller nyfödd-tiden! Jag tyckte inte om det, kände att allt bara var jobbigt mest hela tiden. Nu njuter jag av att ha barn. Det är ju nu det roliga börjar, det är nu jag får tillbaka alla den kärlek, tid och energi jag la ner på henne för ett år sen :)


"Det har du gjort bra.", sa min älskade Linn idag(menade på Aimee alltså). Hon är hemma en vecka från Skellefteå! Hon följer oss med bloggen och det känns bra. ♥ Saknar henne så mycket, att det blir nästan konstigt att träffas. Så mycket frågor om saker som skedde för nästan ett halvår sen ju! ojoj Massor att komma ifatt med. Får bli mer träffas innan hon åker hem!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu