Inte klar?!

Herregud så jävla mycket skit man äger och har hemma! haha Vi är inte helt klara... och imorgonbitti runt sju-halv åtta kommer det ett gäng flyttgubbar hit! Det är nåt som säger mig att jag kommer få ganska lite sömn inatt.


Men det är skönt för både mig och min man att jag inte kommer närvara under mestadels av flytten. Jag är ju lite utav ett kontrollfreak och har en förmåga att vilja styra saker och ting - en otroligt jobbig egenskap om ni frågar min man ;)
Dock hade jag hellre varit med och styrt under flytten än att vara nere i Skillingaryd på begravning... vill inte åka. vill inte gå på begravning! vem fan vill det liksom?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu