Misshandlad?

Nu har vi verkligen gått in i blåmärkenas månad känns det som! Ungen slår sig varje dag och nya märken, blåmärken och små sår dyker upp. Jag som alltid varit så stolt över att hon är stadig och har bra balans ;)

Nu när Älsklingen gått med Aimee till förskolan har hon;
* Ett stort märke-bula i pannan som är ett myggbett
* En annan bula och mindre blåmärke bredvid från att hon dök med huvudet före in i frysen
* En blåmärke över vänsterkinden efter att hon ramlat på sängkantet
* Ett rivsår uppe mot hårfästet, som jag inte vet hur det kom dit.... (måste skett efter badet igårkväll)
* Ett märke/sår i örat efter en kullerbytta från sängen ner på sängbordet!



Kanske inte syns så bra på bilden...
Min lilla tjej ser fan nästan misshandlad ut! Min boxaer ;)
Kommentarer
Postat av: Hella

Känner igen det där, Än så länge e det rätt lugnt med Nellie, Men Milan han ser för jäklig ut, bulor och blåmärken sår överallt,Han e så klantig just nu. Slår i överallt, Men de säger att det är när de växer.

2010-08-24 @ 10:08:32
URL: http://hellagiel86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu