ÖSREGN!

Jävlar i gatan vad det regnar... vill inte gå ut nu! crap...

vill rycka upp mig, men orkar fan inte. varför ska det vara så jävla svårt att göra det när man känner sig låg och nere? bättre blir det, det vet jag. Men vill att det ska bli bättre nu. Vill kunna ta bort skit från mitt huvut och inte tänka på det.

Orkar inte bråka om pengar.
Orkar inte tjafsa. Så jag skiter i det. Gör vad ni vill. Jag har kastat pengar i sjön och så får det vara.


Nu slutade det regna! haha men kommer nog ändå inte gå iväg och måla klart förns jag ätit lunch. ska passa på att njuta av tystheten här hemma först.
Kommentarer
Postat av: svärmor

lite skit att det blev så med att kasta pengar i sjön...men kalla det sponsring eller vad du vill, du kan köpa sp för resten, kramis

2010-08-25 @ 15:12:17
Postat av: Jessica

Imorse vaknade jag med tankarna på en härlig Gotlands resa...



Det härliga försvann. Jag känner att du menar att jag åker på din bekostnad. Vill du att jag betalar dig med mina pengar för att åka på samma resa som innan för att du inte längre kan följa med?



Jag vill inte heller bråka men jag blir fruktansvärt ledsen när jag läser, "gör vad ni vill".

2010-08-25 @ 17:37:14
Postat av: Sara-Louise

Hej hej

Vet inte om det är jag som är trög eller så är det stundtals mkt interna grejer på denna blogg...jag läser varje dag men fattar bara 2/3...men men det kanske klarnar en dag. Hur som. Kärlek åt dig o de dina. Kram

2010-08-25 @ 21:32:18
Postat av: Anni

Jag känner att jag måste backa upp Jessica efter att jag läste det här. Jag var ju inte med på fikan men efter vad jag har hört tycker alltså du att vi ska betala med våra egna pengar för det du inte får tillbaka på boendet?? Det låter helt befängt och jag hoppas att jag har missuppfattat det. Vad skulle hända om 5 personer tänkte likadant, skulle dem resterande betala det dubbla för resan då? Du har väl dessutom möjlighet att ringa och kolla om det finns möjlighet att byta till mindre boende men väljer att inte göra det? Jag skulle gärna säga detta face to face men eftersom du själv skrivit om det här gör jag likadant.



Säger som Jessica, vill inte alls bråka men blir väldigt ledsen över att höra detta.

2010-08-26 @ 11:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu