Så trött

Jag är så jävla trött. På nästan allt och alla - någonting jag inte skäms för att erkänna. Men jag vet att det kommer lugna ner sig igen om ett par veckor och då kommer jag njuta av livet lite mer igen! :) Eller rättare sagt, uppskatta vissa saker i vardagen som jag idag inte "har tid" med....

Idag har min dag sett ut så här ungefär:
* Upp, äta frukost och dricka kaffe 09-10.30
* Gå till nya lägenheten för att tejpa lister, lysknappar och liknande. Torka av väggar i hall. Skruva ner hatthylla 10.30-11.30.
* Äta lunch 11.30-11.45
* Måla en del av hallen 11.45-13.00.
* Hem, duscha, göra mig iordning 13.00-13.45
* Åka buss till Folkets Park, reka inför Äldredagen och åka buss till Majelden 13.50-15.10
* Hämta ut paket i Majelden, cykla hem till J-lund och hämta ut ett till paket 15.10-15.40
* Fika en snabbis med svärmor och busa med Aimee, samt visa nya lyan för henne 15.40-17.00
* Handla, laga middag, äta middag med min lilla familj 17.00-18.15
* Cykla ner till stan och fika med mina tjejer 18.15-20.15


NU är jag hemma igen. Dricker ett glas vitt, torkar bort ett par utmattningstårar och äter sympatichips med min fantastiska man som är världens bästa på att få mig på fötter igen! ♥
Jag känner mig lite stressad just nu. Inga konstigheter.

Imorgon väntar en heldag med målning i nya lyan! yey...
Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner igen det där syndromet! :) Samtidigt som man har en massa "måsten" att göra så vill man inte tacka nej till trevligheter så då ser man till att pressa in en fika med kompisarna mitt uppe i allt annat! Hoppas det lugnar sig för dig snart!

2010-08-25 @ 12:22:01
Postat av: svärmor

tackar så mycket för visningen av en mysig lägenhet, jag är säker på att den kommer att bli kanon

2010-08-25 @ 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu