Säg vad du känner!

Jag är en bekräftelsehora. Men vem fan är inte det?

Vem fan tycker om inte om att få en komplimang, om det så är för sin håruppsättning, sitt arbete, sätt att vara  eller för sin personlighet?
Jag kan erkänna att jag kanske har en uns av bekräftelsebehov mer än en vanlig människa, men det är ingenting jag skäms över eller sticker under stolen med. Jag tom vara ärlig och säga att jag är lite utav en besservisser, men det vet mina nära & kära - så dom tar mig gärna med en nypa salt.

MEN MEN MEN!
Jag är också en människa som säger vad jag tycker, tänker och känner. Jag ger mer än gärna en komplimang till folk, oavsett om jag känner dom eller inte. Varför? För att jag kan med min glädje göra någon annan människas dag lite bättre.

Jag vill att mina nära och kära ska veta att jag älskar dom. Att jag känner mig lyckligt lottad att ha så fina vänner. Jag vill även att de människor som inspirerar mig ska veta om det, därför säger jag det! Ofta med ett "Tack för att du inspirerar och uppmuntrar med det du gör". Och jag hoppas på att dom tar det till sig med allvar och inte att jag är ute efter någonting annat än att berömma dom.....

Hur som helst.
SÄG vad du känner. Om du tycker om någon - säg det till dom! Om du tycker att någon gör ett bra jobb - säg det till dom! Du kan bara göra dom glada med din uppskattning!
Mer kärlek och bekräftelse till folket ♥
Kommentarer
Postat av: Lisa

Rätt tänkt, ge ett leende och få ett tillbaka =)

2010-08-19 @ 18:44:15
URL: http://lafamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu