bang bang

Igår var det julfest. Den årliga julfesten, för femte året irad. Kul att träffa allt folk man missade förra året när vi valde att inte gå. Och året innan det var man ju på tjocken så då blev det ju inte mycket festande av.

Tog kanske inte igen de senaste två åren, men hade galet skoj ändå! Dock var jag liiite besviken över att det inte var julbord. :/ Jag är ju inte en sån som äter julbord fjorton gånger innan själva julafton, så jag hade sett fram emot detta. Men men....
Vi lämnade festen straxt efter tolv eftersom att Jocke var trött. Och nykter stackarn! Idag har han en heldag pluggande framför sig innan morgondagens två(!!) tentor. Själv tar jag igen mig i soffan en stund.


Det var ett barn med på festen igår, blev ingen vit jul för den ungen... Men det gjorde ju så att man längtade efter sin egna gris som också tycker om att springa omkring och spexa bland folk. Dock så var ljudvolymen och alkoholvolymen inte barnvänlig, så hon hade det så himla mycket bättre hos sin fina farmor och farfar. ♥ Men nu längtar jag snart ihjäl mig efter min gris, så ska hämta hem henne sen!

Tog inga kort eftersom att kameran inte togs med. Men jag kan ärligt säga att jag kände mig lite snygg ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu