Det gör lite ont i mammahjärtat...

... när man missar något som involverar ens barn. Iaf i mitt.
Imorse gick min älskade man och min finaste lilla pepparkaksgumma upp i ottan för att äta frukost och klä på sig. Förskolan hade luciatåg och jag kunde inte gå. Jag jobbade och missade hela skiten. (fan nu gråter jag nästan...)

Blir extra surt att missa ett luciatåg som är så genusmedvetet och härligt att årets lucia var en kille! I like it!

Men kameran hade jag tvingat på karln så några foton fick jag se iaf. Och mms skickades på löpande band till mig på jobbet ;)
Här får ni se några också.

Pilen pekar på min lilla gumma.


Att gå med dockvagnen är en favorit på förskolan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu