Fynda Fynda!

Idag tog vi oss modet att gå in på PoP(liiiiite för dyrt därinne för oss annars), eller min kära älskling hade redan tjuvkikat innan jag kom ner på stan. Har ju jobbat hela dagen. Ja, jag har då inte ledigt i tre veckor som somliga andra ;) Men mötte upp mina älsklingar för middag på stan och lite shopping.





Efter att ha fyndat klänning, tights och strumpbyxor till grisen, så blev det en härlig fika med tjejerna på Esspresso House. Guuuuuuud vad najs det var att få sitta ner och dricka kaffe utan ungen bredvid! haha Händer ju inte allt för ofta, så jag njuter verkligen på ett helt annat sätt av min fikastund med fina vänner. Tack ♥

Snart är det nyårsafton. Jag jobbar 10.30-14.30 och sen dagen efter 8.30-13.00. GÖTT med extrapengarna som ramlar in på kontot i januari kan jag lova. Passar på nu när min dotter är så liten att hon inte förstår vad jul och nyår är. Hon sover(förhoppningsvis) ju dessutom genom tolvslaget och eftersom att man blivit småbarnsförälder så lockar inte längre en riktig nyårsfest med skumpa och galaj. Nej, vi blir hemma med lite vin, ost & kex. Tänder några ljus och firar i vår stillsamhet och närhet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu