Gräsänka en kväll

Nu har jag precis lagt grisen för natten i sin säng. Kaninen, snuttis och nappi är med för en trygg sömn. Karln är iväg på fotbollsträning och efter det ska han öla med några polare som han träffar allt för sällan = jag har en lugn och skön kväll för mig själv ♥

Ska börja med ett långt varmt bad och en bok. Men vet inte vilken... Har precis läst ut den jag hållt på med en månad eller två ;) (läser inte så ofta så att säga)

MIA SKÄRINGER; Dyngkåt och hur helig som helst. 
En bok mycket värd att läsa. Mycket att känna igen sig i och med ett budskap om att vara sig själv, ärlig och öppen. Att tillåta sig själv vara mänsklig och fela, att inte jämföra sig med andra för dom har det inte så jävla mycket bättre än en själv ändå.
Hon låter andra få komma in i sitt inre, till det mörkaste - för att låta oss andra veta att vi är inte ensamma om att känna så som vi gör, göra det vi gör eller må så som vi mår.
Jag älskar boken och ger den klart FEM av FEM möjliga :)



Jag önskar er en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Har du möjlighet så ska du definitivt gå och se hennes föreställning om den kommer igång igen! Det bästa och ärligaste jag nånsin sett!

2011-01-01 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu