Ingen vanlig dag...

Jag satte igårkväll ett alarm för säkerhetsskull, eftersom att jag skulle infinna mig på Nettan's kl.10.15, för man vet ju aldrig med min gris. Och jodå...alarmet fick gå av och väcka hela familjen som snusade sött i stora sängen.
Gick alltså upp klockan 09.00. Klädde på mig, åt frukost och gick ner till bussen. Sen väntade EN OCH EN HALVTIMMA av Klassisk Ansiktsbehandling. Behöver jag ens säga att det var alldeles underbart, härligt, skönt, avslappnande och välbehövligt?! :D Känner mig så lätt och len i mitt ansikte efteråt och lite piggare.

Efteråt mötte jag upp älsklingarna för en lunch på Thai Coconut och lite shopping(julfestklänning=check!). Sen for vi iväg på lördagsfika hos svärisarna innan det blev eftermiddag. Väl hemma fixade vi ihop en pastasallad med kyckling(middagen igår var ju hämtpizza så vi behövde något mer nyttigt idag kände vi hahaha) och nu busas det lite innan kvällsvälling för grisen och tvslapparkväll för oss vuxna.

Jag hoppas att ni har haft en lika härlig lördag som jag har haft!! ♥



När det är halva priset på alla Villervalla-kläder hos Handplockat, ja då passar morsan på! Fyndade denna supersnygga klänning till Grisen. "en riktig Aimee-klänning", sa hennes farmor. Jag håller med!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Tack för en trevlig eftermiddag, kram

2010-12-11 @ 19:23:16
Postat av: Anna

Underbar klänning!! Sablar va fint med klassisk ansiktsbehandling hos Nettans. Det är precis vad jag har tänkt till mig med och så tar jag mig aldrig tid och bokar, dumma mig! I januari blir det banne mig ändring då SKA jag bara boka mig en tid. Påminn mig gärna;)

2010-12-11 @ 20:42:55
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Angelica

Svärmor Tack själv! :)



Anna Ja visst är den fiiiin!?? ;) Behandlingen var alldeles underbar och den rekomenderar jag verkligen. Hade presentkort så slapp ju betala hela summan, 795. MEN det kommer jag lätt kunna lägga när jag gör om det. haha

2010-12-12 @ 09:57:45
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu