Jag - Gollum?

I en gammal tidning, minns ej vilken, klippte min älskade sambo ut ett citat som avskräckande exempel och satte upp på kylen. Som ni vet hindrade detta inte mig ;) Men jag kan nog redan nu en vecka som förlovad - det stämmer nog fasen in lite! hahaha 

 

"Förlovningsringen korrumperar. Den mest intelligenta och roliga tjejen kan bli en humorbefriad, självcentrerad Gollum."


 

My ring.
My preciuos.

Synd bara att de nybeställda ringarna(ja de första var förstora) var för små!! :( Men jag skickar tillbaka dessa och hoppas på att det kan bli tredje gången gillt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu