Sovmorgon...

...får min älskade man idag. Själv har jag varit uppe sen 08. Inte så tidigt enligt vissa kanske, men det skiter jag i. Grisen leker just nu med de "te-party-tillbehören" hon fick från min familj igår. Hon vet inte vad hon ska göra med alla grejer ;)
Endast en dublett som vi får byta till något annat. Tror vi väntar några dagar, lär vara fullt med folk ute i tornby redan nu... hahaha  Mellandagsrean är hysteriskt jobbigt enligt mig och jag brukar sällan gå ner på stan eller åka ut till tornby. Istället fyndar jag när ingen annan längre river och sliter i allt ;) På det viset blir det ännu billigare, jag slipper bråka om kläder och jag köper inte en massa onödigt "bara för att det är billigt". - Jodå, jag har så dålig karaktär! haha


Nu ska jag fylla på mitt kaffe och piggna till lite mer. Idag kommer min mormor & morfar hit på fika, vi hann inte ses igår. Imorgon bär det av till min farmor&farfar på årlig traditionell kalkonmiddag. Finns inget godare kan jag lova! :)


God julhelg på er allesammans! Jag hoppas ni har det lika bra som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu