Tulips

I måndags köpte vi de första tulpanerna nere på ica! Pryder köksbordet så fint så fint. :) Känns dock lite konstigt med vita och rosa tulpaner på kökbordet och julgardiner i fönstret... är dock det enda kvar av julen! Resten packade vi ner redan i lördags. Hade inte så mycket uppe, så det har inte känts som jul hemma ändå. haha


Snart iväg till jobbet, men vill verkligen inte! Idag ska mina två älsklingar ner till ån för att mata ankorna. Igår var dom ute i pulkabacken och lekte i lekparken.... Imorgon ska dom till Katrineholm för att hälsa på älsklingens farmor. Behöver jag ens skriva att jag också vill vara ledig med min familj?? ;) Tar igen det nätsa år. Sommaren för att vara exakt - då ska jag ha semester för första gången i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: svärmor

Mmmmmmmm, våren kan få komma NU =D

2010-12-29 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu