Uppesittarkväll

Jag väntade mig min sambo med vänner för ett tag sen... tråkigt när folk glömmer bort vilken värld vi lever i ;) Hur som helst. Kaffet har snart runnit klart och jag har dukat fram på vardagsrumsbordet. Lite hembakta pepparkakor och wienernougat.

Bingolotto står på schemat ikväll. Grisen sover och jag ska bara njuta av att julen är här. Klar med alla julklappar och redo att "fira" denna högtid. haha Jobbar 10.30-14.30, sen kommer älsklingen och hämtar upp mig.


♥  Jag önskar er alla en riktigt god jul  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu