Ändrade planer

Att inget blir somplanerat denna helg förstod jag redan igår när jag vaknar upp och varken Jocke eller Aimee ligger bredvid mig - utan dom myser i vardagsrummet!
PappaJocke tog en dag ledigt från skolan efter att jag varit lite nere.... LOVE YOU ♥

Det blev en shoppingrunda på stan under dagen och mys hos svärisarna på kvällen.
Ett par fodrade Jeans från Kappahl, body från Cubus, plyschdress och body från Lindex. =)

 



Nu är det lördag och vi skulle vid det här laget vara klara att åka hem till tantJessica & Petter för en mysig lördag ute på landet med god mat, men icke!
Vädret tillåter inte det riktigt. Speciellt inte med tanke på att älskade Jocke satt fast med jobbilen i ca2timmar! Så han är ganska mycket försenad om man säger så!

Jag och Aimee?
Vi stannar inne hela dagen!! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu