Första shoppingen på PoP

Idag var första gången jag shoppade något inne på Polarn och Pyret... Jag har ju varit därinne men aldrig köpt något eftersom att dom har så hutlösa priset att jag inte känner för att handla där. Ett plagg vs fyra liksom...

Hur som helst så kollade jag in där igår och såg att dom hade rea på sina fantastiska tvådelad jacka. en täckjacka med fleece under. TAGET! haha Idag gick jag in och köpte en till lillskiten i stl 80. så hon kan växa i den. Sen kunde jag inte låta bli att köpa henne en tröja, ett par strumpbyxor och en body. Det var ju trots allt på rea;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu