Försvarstalet

Är ni som jag?

När jag känner av minsta lilla hot, ifrågasättande, höjda ögonbryn, pikar eller en oskyldig kommentar på facebook som inte ens var mot mig - Då rätar jag upp ryggen och laddar med värsta försvarstalet......

Jag kan inte rå för det. Det liksom bara kommer. Även om jag inte blivit hotad eller kritiserad så kan jag rada upp en lista med fördelar till min sida.
Jag kan till och med innan kritik kan komma, lista med massor av bra saker till min fördel! =)

Nu ska jag lägga ner min sovandes dotter i soffan och diska lite.
Kommentarer
Postat av: marica

Ha Ha... ooo ja that´s me :)

2010-02-23 @ 14:56:52
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu